30. jan. 2013

PRESMA in the house!

Skjorte fra genbrugsforretning (str. small), top fra H&M's børneafdeling (str. 134-140)
- Fotograf: HJ


Så er hun her sgu igen. Igen, tusind mange gange undskyld på alverdens sprog fra min side af, fordi der har været så tavst på bloggerfronten! Den operation tog virkelig røven på mig - simpelthen! Troede jeg ville være hjemme max 48 timer efter - *HOST!*. Jeg har været døden nær (sådan da...), halvskaldet, halvlugtene og helgrim...

Men nu er jeg hjemme igen, med manglende pandehår (gudskelov for hårbørster og langt nakkehår som kan dække såret!), en tisgulv farve i henholdsvis ansigt og hår, samt udsigten til fire ar på kroppen... Sexet, I know...

I dag har jeg taget min elskede boheme-inspireret skjorte på, som var lidt et spontant køb. Men jeg elsker den og lad os være ærlige; det er fuldstændigt tilfældigt, at I ikke har set den før nu - for jeg har den næsten altid på. Grundet gulddetaljerne kan folk høre mig på lang afstand - den ringer så dejligt!

I mens jeg har skrevet dette indlæg, har jeg kigget ned på mine nøgne negle ret mange gange og konstateret at de er sgu for grimme! Så i morgen kommer der højest sandsynligt et nyt negleindlæg. (Jeg har to nye lakker fra Chanel stående, som venter spændt på at blive brugt...)

Glæd jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3