18. jan. 2013

Sexet bibliotekar - på hjul og med ingen penge...

Bluse fra Malene Birger (str. xsmall), nederdel fra Vila (str. xsmall), strømpebukser fra ? (str. 10 år ca.), sko fra Royal Mini (str. 34), hårspænde fra H&M eller Glitter, øreringe fra "Nordens ur import". 
- Fotograf JK

Endnu et forsøg på den klassiske (og en kende "damet") stil; nu med et bibliotekar look-a-like. Et look, som jeg har det ret så godt med. Jeg føler mig som en moden akademiker, som har råd til at tørre røv i Gucci-designet lokumspapir - tre ting, som jeg bare aldrig kommer til at opleve til perfektion... 

Men hvad så efter skole? Når bibliotekaren er død; læbestiften spist (for ja, man æder i princippet mega mange læbestifte årligt...) til ukendelighed og håret faldet sammen som en livstræt valmue? Så fjerner man sgu da hårnålene, slår håret ud og skyder weekenden i gang med en ordentlig shoppetur i fantastisk selskab. 

Min pung er uhyggeligt tom, min bankmand gisper efter luft og mine forældre ruller med øjnene og overvejer at give mig den store "ansvarlighedstale" (igen...) men jeg er SÅ ligeglad! Jeg har fundet nogle lækre ting til.. Ja, ikke ingenting, men til penge. 

Og må I se? Nej... Ikke lige nu. Mine køb skal agere som en ekstra pakkekalender - én overraskelse af gangen. Men for at trøste jer lidt, så vil jeg liiige vise jer, at nok har jeg købt tingene for penge, men jeg har ikke købt få TING:

- Fotograf: HJ

Ses vi til de fremtidige mini-modeshows? Glæd jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3