14. apr. 2013

Bare en sweatshirt og en hat...

Hat fra H&M str. 58 (large), sweatshirt fra Saint Tropez str. small

Jeg har skudt foråret i gang i dag med denne lækre farve; sart rosa. Sweatshirten købte jeg for lang tid siden i Odense og meningen var, at den udelukkende skulle bruges til fjernsynshygge og intet andet. Men så så jeg på en mannequin, at man kunne bruge en almindelig hvid skjorte under den for at skabe et lidt mere classy look - hvilket jeg prøvede med stor succes. Og siden da har jeg brugt den mere til hverdag end til hyggestunder. 

Hatten købte jeg i sidste uge og jeg kan lige så godt afsløre det med det samme: Hej, jeg hedder PRESMA og jeg er hattefanatiker! Jeg ELSKER hatte og er så småt ved at starte min egen samling (som pt. kun består af sølle tre eksemplarer...) Jeg er helt vild med denne skønling, både pga farven og formen. Rigtig forårs,- og sommerlig! 

Jeg håber, at I har haft en rigtig god weekend! Mandag i morgen... (Behøver jeg påpege the ick-factor ved den kendsgerning??)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3