11. apr. 2013

Just a Classic Girl

Just a Classic Girl

Just a Classic Girl by ditteamalie featuring beauty products

Som jeg skrev i går, så har Zara fået SÅ mange flotte ting til børn i deres forårskollektion! I går lavede jeg et boheme-inspireret look og i dag er det blevet til et lidt mere klassisk look - begge to stile, som jeg elsker højt! 

Hvis I lige har fået penge på lommen og savner småt tøj, så lyt til et PRESMA-råd og plyndr Zara.com med det samme!!! JEG skal i hvert fald købe noget - SNART! (Jeg har ikke shoppet i en uge - giiiisp! *Abstinenser*)

Og så lige lidt selvterapi; jeg har haft denne sang på hjernen heeele dagen! Jeg undskylder, hvis I ikke kan lide sangen, men bliver nødt til at få den ud af systemet. Enjoy! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3