7. apr. 2013

Kontortøs vol 2

Blazer fra H&M's børneafdeling str. 152, bluse fra Soya Concept str. xsmall, jeans med strejk fra H&M's børneafdeling str. 110.
Fotograf: HJ

Jeg skrev i dette indlæg, at jeg godt kunne lide det klassiske kontorlook. Sidst var jeg kun klædt i sort og hvidt - lidt kedeligt ville nogen mene, og jeg er til en vis grad enige med dem. Derfor brugte jeg i dag samme koncept - men med klare farver. Blusen med de blå detaljer har jeg haft længe, men har aldrig rigtigt kunne bruge den på den rigtige måde, da farven altid har "forsvundet" ind i alt det mørke og jeg derfor automatisk har set bleg ud. Men så fandt jeg denne kobolt-blå blazer og pludseligt sprang farven ud af min top - virkelig fedt! Man skal dog bare være lidt modig, for at kunne troppe op i den her mundering, folk glor har jeg fundet ud af! 

Men jeg elsker stilen og føler mig godt tilpas i den, så who cares? 

Nyd de sidste timer af denne uges weekend chicas! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3