20. apr. 2013

"Manufactured1987.com"...

Jillian Mercado
(I don't own this picture, but I've borrowed it from this site.
If the owner want me to delete it, I'll do it)


...er navnet på skønne, amerikanske Jillian Mercados blog. Hun er, hvad jeg vil kalde en fan-fucking-tastisk person! Hun er modeblogger, bosiddende i New York og har den fedeste stil - og nå ja, så sidder hun i kørestol. Thumbs up! Jeg ved, at det måske er dumt at reklamere med en blog, som er hundrede gange bedre end min *gisp! Ja, jeg sagde det!*, men jeg kunne ikke lade være. Selvom PRESMA.dk blegner i forhold til skønheden her, så fortjener hun alverdens ros og reklame i verden!

Tjek hendes blog ud her og lad jer fortrylle af en smuk kvinde på hjul.

I aften skal jeg ud og spise, jeg glæder mig og håber (men kan dog ikke garantere noget...) at jeg når at få taget et pænt billede af, hvad jeg nu engang tager på. Hvis jeg da finder frem til et passende outfit... Har I nogle idéer? I så fald; bombardér gerne, så jeg kan blive inspireret!

I ønskes en fortsat fantastisk lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3