19. jun. 2013

Københavns Zoologiske Have & babyboom


 Fotograf: Undertegnet

Jeg skrev i morges, at jeg egentlig havde planlagt en tur i Københavns Zoo, men at jeg var ved at opgive på grund af det dårlige vejr. Jeg tog dog chancen og fik, udover en meget brugt, meget våd og meget ødelagt paraply, en ret hyggelig tur!

Der er blandt andet kommet et kæmpe baby-boom i Zoo'en - så hvis I, ligesom jeg, er en sucker for dyr (specielt i små størrelser), så tag derhen og få brugt jeres "nåååårh!"-kvote ret hurtigt! Jeg tog en masse billeder, men har valgt disse to ud til jer, som begge viser stolte mødre og nuttede dyrebørn. Looove big time!

I morgen skal jeg på shopping (cash til PRESMA, jep, jep, jep!) Der er 40% i en af mine ynglingsbutikker, Buch Copenhagen og så skal jeg have et item fra Zara, som jeg har ønsket mig rigtig, rigtig længe! (Mere om dét senere)

Nu vil jeg, inspireret af mine to lækre dyrebørn, hygge mig med de gamle.
Hvad skal I lave?

Ciao! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3