8. jul. 2013

Smukkere.nu

Billeder af salon "Smukkere.nu - Katrine Asthing"
Fotograf: Undertegnet

Jeg har i dag gjort noget, som kræver mod. Et mod, som kun en pige kender til. Jeg har skiftet kosmetolog!

Når man skal skifte til en ny kosmetolog som skal fikse ens krop, så den altid ser frisk og dejlig ud (i mit tilfælde er det mine bryn), så kræver det en vis portion tillid fra kundens side af. Så det var med en smule nervøsitet, at jeg kørte hen til Sallingvej 25 i Vanløse, for at få min rutinebehandling et nyt sted.

Men hold nu kæft, hvor blev jeg boblende glad, da jeg trådte ind af døren til Katrine Asthings salon "Smukkere.nu"! Hun er simpelthen så sød, så dygtig og helt igennem perfektionistisk. Det var bare kærlighed ved første blik! Og de bryn, som jeg længe har skammet mig over, fordi de var blevet for tynde og korte i siderne, blev fikset i en håndevending og har nu endda fået et lækkert Hollywood-knæk på midten, som jeg ellers ikke troede kunne lade sig gøre med min ansigtsform. Win win siger jeg bare!

Udover at servicen er fantastisk og arbejdet super, så er salonen bare så hyggelig og tøset; helt igennem gennemført med duce farver og så en karakteristisk shocking pink til at lave lidt støj i gaden med. Indretningen er i top og jeg fik sådan set lyst til at låse mig inde og flytte permanent ind og agere maskot - eller noget...

Så hvis I bor i indre København eller i nærheden af skønne Katrines salon i Vanløse, så gør jer selv den tjeneste og stik hovedet indenfor og lav en aftale! (Bemærk! Er man kørestolsbruger ligesom undertegnet, så er det en god idé at have en hjælper med, for der er et lille trin, som man godt kan komme over med lidt hjælp)

Jeg glæder mig til at skulle derind og overvejer lidt at prøve noget med nogle negle og lidt Shellac-neglelak næste gang. Det bliver spændende!

Tjek evt. "Smukkere.nu"'s hjemmeside ud her og dan jer et indtryk af salonen.

Jeg vil smutte nu - jeg skal ud og spejle mig og tjekke mine bryn... Igen!
Jeg håber, at I har haft en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3