9. jan. 2013

(B)ring it to me!

Guldringe fra Matas str. xsmall, sølvringe fra H&M str. xsmall
- Fotograf: Undertegnet

Det er åbenbart blevet et must, at en modeblogger skal overdække sine fingre med ringe fra Jane Kønig og jeg skal ikke være den, som kritiserer det mærke. Jeg er selv blevet en sucker for ringe, men for en lille kvinde med knokkel-fingre som jeg, så er der ikke ret mange muligheder for at købe ringe som passer hos Jane Kønig (hvis der bliver det senere hen, så siger PRESMA haps, haps, haps!) 

Og hvad gør man så? Giver op? PRESMA siger NEJ! Så finder man alternativer... Billige alternativer? Ja. Til tider allergifremkaldende? Måske... Men ikke desto mindre kan jeg, ja virkelig lille-bitte mig!, finde en ring eller to i enten Matas eller H&M. Og det er fucking-fedt! 

Jeg vil dog understrege, at lider man af diverse nikkel-lignende-allergier, så er det ikke et alternativ der anbefales. Så må man få designet specielt i diverse smykkeforretninger. Dyrere, men det kan lade sig gøre. 

Sidder pt. og glukker lægeserier med mega-dramaer i - som om der ikke er nok i mit eget liv... 

I må have det fantastisk!
- ORV! Inden jeg glemmer det: hvis der er noget specielt, som I ønsker at få et råd om; tøj, forretninger, størrelser, tips, whatever... Så skriv til mig: 

presmablog@gmail.com 

(Det kan også være, at I ligger inde med ris, ros eller bare et forslag - så skriv endeligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3