10. jan. 2013

Detail of Today

Slippers fra H&M's børneafdeling (str. 30-31)
- Fotograf: Undertegnet

Jeg ligger stadig og konserverer i egen sved på sofaen (eller... Nej, jeg var i bad i går aftes, men alligevel...) Jeg er i hvert fald stadig syg og har stadigvæk ikke ligefrem det lækreste modetøj, som er blevet importeret direkte fra Italiens forårskollektion anno 2013, på...  Så når man er syg på 3. dagen og man har valgt at blive en del af den kendte mode-blogosfære,  så begynder man så småt at blive desperat og lettere neurotisk måske... Jeg kan mærke, at I føler, at jeg skraber bunden hvad tøj angår og dette vil jeg på forhånd gerne (give jer ret i), samt undskylde for!

MEN! Jeg har dog gjort lidt "ud af mig selv" i dag - jeg har taget sutsko på! (Wuhu...) Sutskoen er et ret så kontroversielt item i min verden, fordi det er en hårdfin grænse mellem praktisk gris og pensionist. Det er sjældent, at jeg ser sutsko, som jeg rent faktisk kan lide. Jeg havde ikke set nogen indtil for små to år siden. Men så fandt jeg dem her.

Hello Kitty er blevet et ret omdiskuteret brand - er det kun til børn? Er det barnligt? Eller er det blevet kult og noget som alle må gå med? Jeg hælder mest til det sidste. Når min egen mor kan gå med Hello Kitty, så må jeg også! Jeg fandt dem her ved et tilfælde i børneafdelingen og det var faktisk en veninde der sagde til mig, at hvis hun kunne passe dem, så havde hun købt dem! Og så var den ged barberet - jeg var overbevist. 

Jeg synes, at de er så fine med deres små rhinsten og så med pink satin. Virkelig girly! Slippers er jo ikke så varme, da de jo er åbne bagerst. Men hvis man har gæster og man er syg (og derfor højest sandsynligt går med nattøj) så er det en ret sød detalje, som lige kan skubbe outfittet lidt højere op på smart-skalaen. 

JEG SAVNER RIGTIGT TØJ!!! Tro mig! Og jeg LOVER jer, at I er de første som får at se, når jeg igen er menneskelig at se på... 

Må I have en fantastisk dejlig aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3