5. jan. 2013

Hjem kære hjem - nu med Chanel

Cardigan fra Vero Moda (str. M), leggings med jeans-look fra H&M's børneafdeling (str. 110)
- Fotograf: HJ

Endelig hjemme! Antennen er blevet udskiftet med nål og tråd - toppet med et sexet plaster. Udover en stadig voldsom hovedpine og et uopretteligt skævt pandehår, har jeg det egentlig ganske glimrende. Jeg er bare glad for at være tilbage i vante omgivelser. 

Jeg har udover at fejre min hjemkomst med uhyre mængder chips og sodavand, langt om længe kunne få neglelak på igen. (Nu har mine negle lignet nøgne rotter længe nok, synes jeg!) Så dét skulle fejres med den nyeste Chanel i kuldet - nemlig nr. 525 - også bedre kendt som "Quartz". Det er en lækker bronze/guldfarve som både passer til fest og hverdag. 

Snart skal jeg gennemgå den sidste undersøgelse for i dag - se om min seng virkelig ER så god og blød som jeg husker den

I morgen skal jeg mødes med en helt igennem fantastisk kvinde, en heltinde og et personligt idol, i de Næstved'ske omgivelser. Mere om hende den mystiske senere...

Fortsat god lørdag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3