4. jan. 2013

My Fucked Up Brain...

1. Billede (noget som jeg har lavet): Læst i mit H&M-magasin, som så belejligt kom dumpende ind af døren, dagen inden jeg skulle indlægges. Nu skal der købes stort ind ved lejlighed - win!
- Fotograf: HJ

2. Billede (noget som jeg laver in this very moment): Er storforbruger af mit kære æble (med min über-girly glitter-mus!); blogger, Facebook'er, tager latterlige tests ("hvilken slags chokolade er du?" = én uden liv åbenbart...)
- Fotograf: JK

3. Billede (noget jeg skal til at gøre): med hat igen! Pga. antennen, har jeg fået barberet ret meget af mit elskede hår af, så nu skal hatten frem igen fra gemmerne. Og hvor jeg dog elsker det faktum, at jeg nu har en lovlig undskyldning for at gå med min forårshat om vinteren! 
(Hat fra H&M) 
- Fotograf: JK

...Er sgu ret fucked up efterhånden! Husker I, at jeg nævnte i går sådan lidt henkastet, at jeg skulle opereres i dag? Well, i så fald husker I korrekt. Jeg er blevet opereret og her ville det nok være på sin plads, lige at nævne hurtigt hvad, hvor, hvorfor og - hvis I vil vide det, hvordan:

Den korte version er, at jeg i lang tid har haft hovedpine like... Konstant! Derfor er der nu nogle kloge æggehoveder, som har taget den beslutning, at det ville være en god idé at få målt mit tryk i hovedet. Så nu ligger jeg her, i den meget sterile stenborg - som også kaldes "Rigshospitalet" i daglig tale, med en dippedut på min finger som måler nogle (for mig) relativt ukendte ting og en fucking antenne (undskyld mit fransk = en trykskrue) stikkende ud af højre tinding, som måler selve trykket i hovedet. Udover et psykopatisk højt tryk, som forudsager smerter af den helt store kaliber, har de indtil videre ikke fundet noget særligt. Så officielt er jeg blevet screenet for normalitet og er blevet godkendt (tsk, de læger må virkeligt have overset en ting eller to...)

Lige meget. I undrer jer sikkert også over, hvorfor der (som sådan) ingen modebilleder er i dag. Det er jo en modeblog. Men tro mig når jeg siger, at det er af ren og skær barmhjertighed, at jeg ikke tager billeder af mig selv i dag! Sygehus-tøjet er virkelig ikke særligt chikt, venner; hvid og orange stribet natskjorte, en sexet blå frottébuks og så nogle herre grimme sokker, som alt mest ligner tennissokker - oh happy day!

Derfor, som kompensation, får I nogle billeder som skal symbolisere hvad jeg har lavet, laver lige nu og har planer om at lave. Nyd dem, spis en ekstra stor skål slik for mig og så ses vi ellers forhåbentlig antennefri i morgen!

Bye!











Arg fuck it! I får sgu lige et "rigtigt" billede af mig alligevel - men det er på eget ansvar!

ADVARELSE! Dette billede er ekstremt modekikset!!!
- Fotograf: HJ

2 kommentarer:

  1. Ååårh, Amalie - du er simpelthen skøn! Hvor er det bare SÅ fedt, at du alligevel smider et billede online af dig selv i superchikt sygehustøj (og må jeg sige, at det er væsentligt mere chikt end det, jeg havde på i efteråret!!)... Endnu bedre er så, at du alligevel lige ligger i en perfekt positur, som virkelig fremhæver både striberne, strømperne OG antennen. Må jeg i øvrigt i denne sammenhæng bemærke, at den rent faktisk matcher striberne? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina!
      - Jeg takker mange gange for rosen ;-)

      Ja, det bemærkede jeg også - noget som en ydmyg fashion-blogger finder ret så morsomt!

      God fremtidige læselyst!

      //PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3