20. jan. 2013

Nogle flere køb

Strik med perlekrave fra Only (str. xsmall), armbånd fra Pilgrim (regulerbart)
- Fotograf: HJ

Her er der nogle flere ting, som jeg bragte hjem fra den store Januarudsalgsjagt. Endnu en strik (mon jeg er en reinkarnation af en sød, gammel bedste? Det vides ikke...) Men ikke desto mindre; her er der endnu en. Den her er dog lidt anderledes, fordi der er nogle små fine perler syet fast rundt om kraven. Det er et fint lille touch synes jeg (og så slipper jeg for at gå med halskæde, hvis jeg en dag er ekstra doven - hvilket jeg jo aldrig er *host!*) 

Armbåndet faldt jeg over i 11. time i shoppingens hede stresstur i Pilgrim. Det var lille bitte og smadder enkelt. Passer perfekt til lille bitte og enkle mig! 

Men det er ikke slut endnu med at fremvise jagttrofæer fra Januarudsalgets store og farlige jungle. 

Så glæd jer til i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3