21. jan. 2013

Endnu flere køb



Bluse fra Saint Tropez (str. small), vest fra Vila (str. xsmall), basic t-shirt fra Pretty Sille (str. 10-11 år), ur fra Pilgrim (alle ekstra led taget af), øreringe fra Pieces
- Fotograf: HJ
Man har ramt guldåren med sine køb, når man med det samme kan blande nyt og gammelt. Her har jeg blandet min nye Saint Tropez-bluse med min gamle fake fur vest fra Vila og det spiller sindssygt godt sammen! (Jeg er ellers den irriterende og helt igennem spontane type, som køber et sæt af gangen, som viser sig kun at passe til hinanden - og intet andet i min garderobe... Ikke smart!)

Uret derimod passer til alt hvad jeg ejer - det er sort, det er råt (med nogle søde detaljer) og så er det vigtigst af alt; lille bitte! Jeg har savlet over det i tre års tid, men jeg har været lidt i tvivl, om jeg skulle købe det, da det er lidt stort - ikke for stort, men lidt... Men nu er det her altså - min tidlige fødselsdagsgave fra mig til mig (tak mig!)

Pieces-øreringene er købt i Vila og var egentlig tiltænkt et festoutfit (kan I se? Kan kun købe sætvis...) Men nu tog jeg dem på i dag alligevel, og ved I hvad? Det rå passer skide godt til det tøsede og feminine - surprise! (Hvor mange gange har jeg ikke lige gjort mig den opdagelse før? *Host, se indlæggene om min lædernederdel her og her, host!*)

I morgen skal jeg i biffen med en fantastisk dejlig pige og jeg glæder mig! (Og er lidt i tøjkrise...)
Glæd jer til at se, hvad jeg tager på (for jeg ved det ikke...)

I må have en fan-hyg-tisk aften!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3