1. feb. 2013

Boy with glitter

Neglelak fra Chanel (Blue Boy, nr. 555), nail glitter fra Gosh (Blue sapphire, nr. 10)
- Fotograf: HJ

Så er det fandeme slut med nøgne og helt igennem klamme negle! Nu er de nyfilet, nylakeret og har fået en helt ny stil med glitter. Chanels "Blue Boy" købte jeg på januarudsalget og jeg er smaskforelsket i den blå dreng! Den er dejlig "almindelig" på en lidt fancy måde - så den passer perfekt til både fest og hverdag. Glitteret er nok mest velegnet til fest, men jeg måtte prøve det med det samme! -Og hvor ser det helt igennem fedt ud! Havde slet ikke forventet, at det ville klæde mig så godt. 

I morgen har jeg lagt ret så kedelige planer; jeg skal forberede mig til en større opgave, som jeg skal skrive senere på måneden... *Gaaab!* 

Har I lagt nogle spændende planer for weekenden? 

I må have det fan-hyg-tas-somt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3