2. feb. 2013

If I forget my name...

Oversize sweatshirt fra Vero Moda (str. small)
- Fotograf: HJ

... I'll have my new sweatshirt! Denne fantastico oversize-sag er den selv samme sweatshirt, som jeg omtalte i dette indlæg. Det er en gave fra to lækre tøser, som var så kloge at købe masterpiecet her til mig, da jeg selv har salvet over den længe (den passer jo perfekt til PRESMA!)

Den er lidt for stor (surprise!), men er dejlig varm - ergo, den luner både oppe og nede. It's a win-win situation!

Pt. har jeg fået nok af den spanske borgerkrig for i dag (emne til den næste store skoleopgave...), så jeg vil give mig i kast med virkelig vigtige ting (som f.eks. finde ud af hvilke Chanel neglelakker jeg skal have næste gang, hvor jeg skal bo om knap tre år og hvorfor jeg egentlig ikke har mere plads skabsplads, når nu jeg har så meget tøj??? Se dét er livets store spørgsmål! Hm...)

I må have det fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3