2. apr. 2013

At ændre sit fokus!

Strik fra Vila str. xsmall, bukser fra Zara Kids str. 140, halskæde fra Gina Tricot
- Fotograf: HJ

Julen varer lige til påske - i den aller-bogstaveligste forstand! Ved ikke med Jer, men jeg er ret så træt af sne og kulde! Det passer sig bare ikke til foråret - og da SLET ikke til min forårsgarderobe!! Og så må man jo gå på et mode-kompromis og danne et nyt begreb: varmt forårstøj! Så frem med de ellers aflagte vintersweatre og kombiner dem med forårsfarverne: råhvid, pudder, lyserødt,- og grønt. Her har jeg brugt nogle (relativt) varme bomuldsbukser, som grundet syningen, har et jeans-look. De er baggy, fordi de er alt, alt for lange, men de er alligevel smaddergode for sådan én som mig, der ikke kan bruge stramme jeans med knapper og halløj. Lad dig ikke stoppe pga en for stor størrelse - rul ben'eren op og kør så derud af! Elastikbukser længe leve - hurra, hurra, hurra! 

Og her kommer så dagens råd: hvis man har problemer af den ene eller anden art, må man på et tidspunkt (når man bliver så tilpas voksen!) lære at være lige så praktisk, som smart. Dette kan være en hæmsko for nogen - for helt ærligt: hvor mange "praktiske" løsninger har været pæne? Nej vel... 

Men så må man gøre brug af et godt trick: flytning af sit og andres fokus! Her f.eks., har jeg nogle VIRKELIGE dejlige og behagelige bukser på, men let's face it: "sexet" er ikke et passende adjektiv at bruge i denne sammenhæng.. Og hvad gør man så? Så går man med de praktiske bukser og en smart overdel til gengæld. Evt. peppe det op med et stort stykke accessory. 

Så please! Hvis I har en praktisk del i jeres outfit, fair nok, men så gør noget ud af den sexede del til gengæld - så helheden skabes. Ingen gider jogging-looket for ever.

Og nu kommer der en forespørgsel til alle mine læsere: mange af jer er meget usynlige og dét vil jeg gerne gøre noget ved. Derfor har jeg et spørgsmål til jer: ville PRESMA på Facebook være en god idé? Noget som I evt. havde lyst til? Giv jeres mening til kende nede i kommentarfeltet! 

I må have det fantastisk! 



7 kommentarer:

  1. Det er op til dig :) Gør det, hvad du føler, er bedst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emilie!

      Du har ret i, at det inderst inde er op til mig - men jeg vil jo helst vejre stemningen for en evt. Facebook-udvidelse herinde først, for at finde ud af, om hvad I har lyst til! ;-)

      - Tusind tak for svar og råd!

      Du ønskes en fantastisk aften <3

      xoxo
      PRESMA

      Slet
  2. Jeg er helt vild med din nye header, den er simpelthen for fed Ditte! :-)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia!

      Jeg takker og giver dig straks ret - jeg er også helt forelsket i den! :-D

      Det er sgu en fed blog du har fået dig dér! Den skal da følges! :-)

      - Tusind tak for svar og link!

      Du ønskes en fantastisk aften <3

      xoxo
      PRESMA

      Slet
    2. Mange tak! Havde ikke lige set at du havde tilsluttet din til bloglovin, nu er jeg også hele tiden opdateret på din blog! :) <3

      Slet
  3. Whoops! *Synes godt OM! ;-)

    SvarSlet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3