3. apr. 2013

Owl me up!

Ugleøreringe købt i England
- Fotograf: Undetegnet

Som i forlængelse af hvad jeg skrev i går mht. at flytte sit fokus, så brugte jeg faktisk selv tricket i dag: jeg var klædt i... Ikke grimt tøj, men måske lidt kedeligt - sort bluse, hvid top og et par helt almindelig jeans (stræk, of course...). Det kunne virke godt virke kedeligt på nogle (klassisk ville andre *hm! jeg hm!* mene), så for at "sprælle det lidt op", smækkede jeg en piv-fræk læbestift på i farven über-pink - og så add'ede jeg i øvrigt også disse søde ugler til looket. Ugler er jo, som I måske ved, stadig meget in og kan fås på næsten alt. Så hvis I tilføjer lidt Einstein-pipdyr (biolog-nørderne ville her pointerer, at ugler ikke pipper, men tuder! Jajaja...), så slår den næsten ikke fejl!

Jeg beklager, at det kun er det omtalte pip *host!* TUDE-dyr, som er affotograferet i dag, men jeg har ikke haft tid til at agere sølle model i miniput-format, da to opgaver skriger på at blive lavet, i mit indre. Så tilbage til dem!

I ønskes en fortsat god aften og masser af held og lykke med jeres accessories! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3