22. apr. 2013

Ud i det blå - nu med sandaler på!

Sandaler med kilehæl fra Skoringen (str. 31)
- Fotograf: HJ

SÅ blev det sgu så tilpas meget sommer, at sandalerne kunne tages frem fra gemmerne! Disse skønheder er købt i Oktober og siden da ligget og kedet sig, indtil det i dag langt om længe blev tid til at vise dem frem for omverdenen. Og er du vimmersvej, hvor er de bare kanonlækre! De er med kilehæle og giver mig derfor den højde på skoen, så jeg også kan være med på den højhælede bølge - hvilket jeg er svært godt tilfreds med! 

Dog skal det siges, at de måske er liiidt stramme og det tager derfor sin tid at tage dem på. Men hvad fanden, hak en hæl og klip en tå - hvad gør man ikke for at se lækker ud (selv på fusserne?) Jeg har i hvert fald aldrig defineret PRESMA som værende en praktisk gris... 

Anyways! Jeg glæder mig i hvert fald til alle de dejlige stunder, som mine sand-basser og jeg skal have sammen!

Hvordan har Jeres mandag været? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3