7. maj 2013

Papegøje-sommer!

Bluse fra genbrugsforretning (str. xsmall), bukser fra Benetton (str. 140), sko fra Tommy Hilfiger (str. 32)
- Fotograf: JK

Først og fremmest vil jeg (igen, igen, igen!) beklage tavsheden på bloggen! Det er åbenbart mere reglen end undtagelsen, at man har mega travlt op til skoleårets afslutning! Nå, anyway; jeg ville i dag gerne fejre sommerens ankomst med et farverigt genbrugslook! 

Jeg har nemlig været så heldig at smelte mit kreditkort i den lokale forretning og få nogle VILDT fede ting ud af det! (Der kommer flere billeder!) 

Nogen ville måske mene, at det er kende for meget at dukke op på en almindelig skoledag med kæmpe krøllet hår, en papegøjebluse og skrigpink læbestift - men hvad fanden? Jeg har det sjovt og jeg ser SKIDE godt ud!

Jeg håber, at I har det godt og nyder sommeren i fulde drag! 
Har I nogle planer for sommerferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3