10. maj 2013

Dagens tip:

Genbrugshat, cardigan fra Buch Copenhagen str. 7/8 år, nederdel fra Pure Copenhagen str. xsmall, leggins fra Føtex str. 110, sko fra Tommy Hilfiger str. 32 
- Fotograf: HJ


Hvis du ligesom jeg har svært ved at passe nederdele - jamen så brug dem som kjoler i stedet for! Den her har jeg bare trukket op og så har jeg skjult bæltestropperne i siderne med en cardigan. Det så virkelig godt ud! De duce farver er in her til foråret og jeg er en stor misbruger af dem! 
Billedet er fra gårdsdagens tur med hunden. Jeg nyder det friske forår. Gør I?











PS: Dette indlæg er bloggens nr. 50! YEAH! Tak til alle I skønne læsere, fordi I giver mig en undskyldning om ikke at tale med mig selv!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3