21. jun. 2013

A blacky summer

Sommerhat og "skoletaske" fra Aldo, stribede bukser fra H&M str. 134/140
Fotograf: JK

Jeg var jo ude og shoppe i går og som lovet; her er så godterne fra gårdsdagens fangst! En hat, som næsten ikke kan blive større til mit hoved, en taske og nogle stribede bukser. Alt på tilbud! Win <3

Kender I dét, at når man er kommet hjem efter en fem timers lang shoppetur og skal til at pakke sine ting ud og så bliver man skuffet over, hvor "lidt" man tilsyneladende har fået bragt med hjem?
Jeg undrer mig i hvert fald gang på gang over hvor mine penge er henne - for de kan da umuligt være brugt på hvad? Tre items?

Ej, for at være helt fair, så har jeg rent faktisk købt fire items; jeg har nemlig også købt en kjole i H&M - men jeg kan fandengalme ikke passe den! Mega-herre-pisse-øv! Den er ellers SÅ flot... Nå, let's face it, Presma; du mangler jo ikke ligefrem selskabskjoler...

I øvrigt! Lige et tip: jeg er selv træt af, at grundet min størrelse så kan jeg kun passe kridhvide eller kulsorte strømpebukser - hvilket godt kan være lidt meget til pæne festkjoler... Derfor har jeg tit manglet en mellemvej i form af nogle nylonfarvet nogle eller nogle "kødfarvet" som man siger på godt, gammel, grimt dansk... Og så fandt jeg faktisk nogle "kødfarvet" nylonstrømpebukser i H&M i går - så hvis I også mangler nogle, så tjek butikken ud! Man kan få dem fra størrelse 134/140 (ca. 8-10 år), 146/152, 158/164 og 170.

Jeg GLÆDER mig til at tage mine nye bukser på og toppe den med min sorte blazer, min nye hat og min nye taske. Jeg kommer til at ligne en intellektuel rigmandskælling - nice!

I dag er jeg virkelig træt! Jeg har siddet oppe til kl 01 i nat, fordi jeg har siddet oppe for at kunne bestille ting på fra Zara's hjemmeside, da de startede deres sommertilbud kl 00 i nat. Glæd jer! Jeg har købt goodies <3 Tjek da deres side ud her og find jeres nye ynglingsitems på tilbud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3