16. jun. 2013

Hvis jeg dog blot var rig...

On my wishlist

Jeg har brugt denne aften på at være i mode-drømmeland og leget med tanken om, hvad jeg ville købe, hvis jeg var uendeligt rig... Som det første ville jeg plyndre Zalando.dk - en side som jeg er blevet svært glad for, da de både har fedt børnetøj og lækre dameaccessories - hvilket giver en cool kombination!

Tjek lige det her sailorsæt! Og med mit lyse hår, mine blå bambiøjne, min røde lak fra Chanel, samt min røde læbestift ville det jo sidde som født på mig! Åh, jeg må spare op snarest...! Det er fars dag i dag - findes der ikke også en "datters dag" mon? Hm...

Det er jo mandag i morgen, så der sidder sikkert nogen som skal til diverse eksamener og til jer; rigtig meget held og lykke!

Fortsat god aften tøser!

2 kommentarer:

  1. Hej igen Cathrine!

    Jo tak, det tror jeg bestemt også - du kunne eventuelt overbevise Zalando om, at jeg da skal have det gratis? Sådan... Bare fordi? ;D

    Haha, ej spøg til side! Ja, de har noget vildt lækkert tøj! Og jeg har MANGE gange overvejet at købe noget derfra, men jeg er sgu lidt mistroisk hvad angår onlineshopping... Jeg vil gerne kunne sikre mig, at det er de rigtige størrelser osv - netop fordi jeg... Ja, ikke ligefrem kan relateres til en giraf ;)

    Tusind tak for kommentar.

    Fortsat god aften til dig!

    xoxo
    PRESMA

    SvarSlet
  2. Hm... Dét lyder faktisk som en ret god idé! Jeg kender dog ikke mine mål - hvilket når jeg tænker over det, er ret dumt...!
    Dét må jeg prøve at tjekke ud!
    Tak for tippet :)

    xoxo
    PRESMA

    SvarSlet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3