24. jul. 2013

Strandbabe med baby

 Bluse fra Sisley str. small, bukser fra Zara str. 128 (7-8 år), hat fra Designers Remix (Købt i butik YouWho i Næstved Storcenter), clutch fra genbrugsforretning, sko købt i Portugal str. 30
Fotograf: JK 
 

Jeg har i dag tilbragt stort set hele dagen på stranden og har faktisk bare nyt varmen og naturen. Og så fik jeg samtidig fornøjelsen af at blive denne lille, pelset fyr's "tante" nr. 50. Han lægger simpelthen damerne ned på stribe og dét er jo ikke så sært! Tjek ham lige ud; er han ikke bare for skøn? *Cuteness overload* siger jeg bare!

Og udover at jeg har ageret hundesitter i dag, så er der også en anden grund til, at jeg har en mega griner på; PRESMA har nemlig fået en ny hat (igen, igen!). Den er af mærket "Designers Remix" og supercharmerende, da den har sådan et gammeldags "greb" på toppen. Ja, hvordan skal man forklare det? I ved godt, at mænd i gamle dage løftede hatten, når de skulle hilse på hinanden ved hjælp af en uddybning øverst oppe, som de tog fat i. Sådan en uddybning har min hat altså også... Nå anyway, faktum er, at det er en fed detalje!

Blusen er fra det velkendte mærke Sisley, som også laver tøj til børn. Jeg ved, at zalando.dk forhandler Sisley børnetøj og jeg har lige været derinde og snage. Og hold kæææft hvor er det altså lækkert! Der er så meget som jeg gerne vil have, at jeg ikke kan vælge! (Men det behøver jeg heller ikke længere, for nu har jeg fået MASSER af skabsplads - haha!)

Og apropos mit skab og mit tøj: jeg var lige inde på min Trendsalesprofil og der er ingen som har skrevet! Kan det virkelig passe, at I ikke er interesseret i småt, billigt mærketøj? (Okay indrømmet, jeg har også noget tøj til salg fra "ikke-mærker"...) Men der er da også tøj fra blandt andet Miss Sixty, G-star Raw og Gant. Så gør da jer selv den tjeneste og tjek tøjet ud og gør et kup enten her på bloggen eller her direkte på min Trendsalesprofil. Jeg håber, at I finder jeres nye ynglingsitem! <3

I ønskes en fortsat rigtig god aften!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3