7. jul. 2013

Giftige pangfarver og en mislykket frisure!


"Isabel"-bluse fra Only str. xsmall, øreringe fra henholdsvis Nepal og Danmark (begge par fået i gave)
Fotograf:HJ
Hej med jer!

I dag tænkte jeg, at jeg ville iklæde mig pangfarverne for at fejre sommeren. Måske vil det endda resultere i noget mere sol og varme? I ved, som en slags moderelateret regndans? Blusen er egentlig ret gammel, men jeg er først fornyligt begyndt at gå med den igen. Jeg havde ellers lagt den på hylden, da jeg tilsyneladende ikke kan tåle den... Jeg får kløende udslæt, hver gang jeg bruger den og om der er brugt ikke-godkendte midler til at få farverne til at fremstå så skarpe, vides ikke. Måske burde advarelseslamperne allerede have blinket da jeg købte den, for stoffet havde en virkelig underlig lugt af klor!

Nå ja ja... Nu er den her og sundhedsskadelig eller ej, så er jeg stadig vild med den. Primært på grund af dens stærke farver (selvom de muligvis er farlige!), men også fordi den har en god facon, som skjuler alle kroppens fejl! Udover det, så er der elastik i bunden og på ærmerne - så jeg vil vove den påstand, at selvom en xsmall egentlig er for stor til én, så kan man sagtens passe de her typer bluser. Så husk det søde venner; hvis tøj til voksne egentlig er for stort til én, så prøv at gå efter noget med elastik i åbningerne - dét gælder både bluser og bukser!

Og så vil jeg lige hurtigt undskylde for min grimme frisure. Det er tilsyneladende ikke uden straf at man prøver sig med en Lady Gaga-inspireret sløjfe i håret. Det ligner mest af alt at en bag ved mig har haft et voldsomt nyseanfald og så har brugt hårlak bagefter - I ved, bare for at være ekstra ondskabsfulde... Eller også er bare et resultatet af en frisørs tømmermænd... Bedøm selv!

Trods en mulig giftig bluse og en virkelig ækel frisure, så ønskes I en dejlig dag fra mig af<3

2 kommentarer:

  1. Hvilke af øreringene er købt i Danmark og ve du hvor? Jeg kan nemlig rigtig godt lide dem begge to og synes også derudover du har en rigtig fed stil som du på en eller anden måde formår at skifte hver eneste dag mens der samtidig er en rød tråd gennem det hele :)

    Hilsen Lea
    http://leasvendsenn.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig Lea!

      Tusind tak for din søde kommentar! :)

      De bagerste er købt i Danmark - hvor ved jeg desværre ikke. Men jeg kan prøve at finde ud af det for dig, hvis det er? (:
      Ellers så er de jo ikke så kompliceret i deres design, så mon ikke man kan finde dem? ;)

      Du ønskes en dejlig aften!

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3