6. jul. 2013

Back in Black



Bluse fra Culture str. small, bukser fra H&M str. 110, sko fra Skoringen str. 31, smykker fra Georg Jensen, Pure Copenhagen og Kvickly
Fotograf: HJ


God eftermiddag og vær hilset peeps!

Som jeg skrev på bloggens Facebookside i går, så var jeg syg og kunne derfor ikke komme til at blogge. Jeg lå faktisk hele dagen under dynen og gad knap nok at tænde for computeren...

Men nu er jeg tilbage igen og alt er fryd og gammen! Selvom det kun har været en 24-timers pause, så har jeg savnet bloggen - og jer ikke at forglemme! (Du bliver rent faktisk afhængig! Hm. Der kan man bare se...?) Nok om det! Nu til tøjet:

Min bluse/tunika/"jeg-ved-ikke-hvad-det-er"-bluse har i lang tid ligget tryg i fodenden af min seng, alt imens jeg har spekuleret på, hvordan fanden man kunne style den. Stoffet er lækkert; den er blød og let, men meget... Bastant. Man skal passe på, at man ikke kommer til at ligne en nyligt enke på vej til begravelse. Men så tænkte jeg, at hvis man brugte nogle rå smykker, så ville den blive lidt mere... "Fin" i kanten?

Så det har jeg gjort. Jeg er dog stadig ikke sikker med den her. Den viser sig nemlig at være aaaalt for stor. Hele ryggen er et vivar af for meget stof. Jeg har fixet problemet midlertidigt ved at binde strygestropperne sammen på ryggen og dét fungerer sådan set udemærket, men det er ikke helt pænt. Man kan jo have en cardigan udenover for at skjule det, men... Ja... Jeg er usikker på den.

Hvad synes I? Er den pæn til mig?

Jeg håber, at I får en dejlig dag.
Nyd evt. solen nu hvor den endelig er fremme!

1 kommentar:

  1. Hej Cathrine!

    Tak skal du have! :)
    Ja, det er rigtigt, at det godt kan blive lidt varmt med sort tøj her om sommeren. Men nu er jeg en sucker for sort - så det bliver en vane, som jeg nok aldrig helt slipper af med! ;)

    Du ønskes en dejlig sommer! <3

    xoxo
    PRESMA

    SvarSlet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3