1. jul. 2013

Loose summer


Slå-om-bluse fra Oxmo str. small, kjole fra Units (købt i Kvickly) str. 128, sko fra "Tøj & sko" str. 31
Fotograf: JK

Hej med jer!

Om det er fordi det er mandag, fordi det har været sindssygt dårlig vejr hele dagen eller om det bare er min egen dovenskab der er skyld i det, men det har været en meget, meget stille dag i dag... Både aktivitetsmæssigt og modemæssigt.

Så jeg har fejret denne regnfulde sommerdag med et "loose" og helt igennem afslappet outfit med en flavrende sommerkjole, en løs slå-om-bluse med små, næsten usynlige detaljer udover og så et par høje, mønstrede sko for at få lidt "støj" i helheden. 

Især mine sko ligger mit hjerte meget nær; jeg købte dem sidste år i "Tøj og sko" og var faktisk mine første "høje" sko, som ikke var stiletter. Kilehælene udmærker sig ved, at det generelt er blevet mere legitimt, at sko til børn har en lille, flettet kilehæl - så det er et perfekt alternativ til små damefødder, hvis man gerne vil have aldersvarende fusser her i sommermånederne.

Jeg er ked af, hvis mit indlæg er lidt... Æh? Sløvt. Jeg kan lige så godt komme med en bekendtgørelse; jeg er lige vågnet efter en dejlig lang morfar og er ærlig talt ret groggy stadigvæk! Jeg skal tidligt op i morgen og har en masse planer, så kryds fingrene for at dét forhåbentligt vil aflive min store tendens til sløvhed, som jeg har haft de sidste par dage...

Nok om mig og min "loose" attitude! Har I haft det dejligt i dag?
Fortsat god aften til jer søde piger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3