2. jul. 2013

Skadetøsen til tandlæge

Satinskjorte fra "Johanne S design" str. small (købt i en genbrugsforretning), hvid top fra H&M str. 134/140 (8-10 år), bukser fra H&M str. 110 (4-5 år), sko fra Tommy Hilfiger str. 32, øreringe fra Flora Danica
Fotograf: JK

Hej med jer!

Sidder der mon nogle skarpe brainies derude bag skærmen, som kan genkende min bluse? I har ret; den har været på bloggen før, beskrevet i dette indlæg. Jeg har købt den i den lokale genbrugsforretning og er viiild med den! Den er lækker i stoffet, i farven og i faconen. Den er løs, let, men har dog lange ærmer, så man kan bruge den på de lidt koldere sommerdage - FAN-TASTISK!

Knapperne er af perlemor og som et sjovt, lille twist har designeren valgt at putte en masse ekstra på som pynt. Det ser lækkert ud og det lyder lidt som et lille vindspil, når man har den på i blæsevejr. Men jeg kan dog forudse nogle problemer for den distræte og morgensure PRESMA; at hun hiver i de forkerte knapper og ender med at smadre hele pynten... Dét skal nok blive en sjov leg - "Find the Button".

Jeg har været forholdsvis enkelt klædt i dag - jeg skulle ikke noget særligt, udover at min bøjle og jeg havde en hed date med specialtandlægen i Københavnstrup. Jeg har derfor været tidligt oppe og gad egentlig ikke over-dresse mig... Men lidt har Skadetøsen vel noget at skulle have sagt, har hun ikke? Så lidt goldy og shiny details blev det da til! Udover min bluse (som skinner rigeligt i sig selv), så har jeg valgt at toppe den med mine gyldne Hilfiger-ballerina'er, som I jo efterhånden kender så godt, og så min mors perleøreringe (jeg tænkte, at nu hvor jeg alligevel havde perlemorsskaller på blusen, så kunne jeg da ligeså godt gå all in med havtemaet!)

Udover alt bling-blingen, så har jeg lidt gyldent make-up på for at være gennemført og... Så liiige min genbrugsbollehårsfrisure... Jep, jep... Lidt dovenskab skal der være plads til.

I ønskes en dejlig eftermiddag/aften!





2 kommentarer:

  1. "en hed date med specialtandlægen", haha! der trak jeg i hvertfald på smilebåndene! hvor er du dejlig :) og en super dygtig blogger, glæder mig til hver et indlæg. x

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du!

      Dejligt at du kan lide min blog og at indlæggene kan glæde dig! :)
      God fremtidig læselyst!

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3