21. jul. 2013

Sådan bor hun...


Fotograf: Undertegnet

Her kommer der et meget lille og meget lidt moderelateret indlæg. Inspireret af mit store oprydningsprojekt på værelset, tænkte jeg, at jeg ville vise resultaterne for jer:

Jeg har taget billeder hele vejen rundt - dog har jeg haft henblik på at fange de hyggeligste hjørner og få det til at se mest indbydende ud... Som I kan se, så bor jeg meget atypisk og en smule gammeldags med træmøbler, porcelænsfigurer og malerier i stedet for plakater. Jeg er en "gammel sjæl", når det kommer til indretning og mit værelse har aldrig rigtig passet ind i de "typiske" normer for et børneværelse. Men til gengæld har det altid været langt mere personligt end mine jævnaldrendes. 

Jeg håber, at I har haft en dejlig søndag trods et lidt kedeligt blogindlæg fra undertegnet!

4 kommentarer:

  1. Ville gerne have haft set flere billeder søde Ditte! Dit værelse ser jo møgfedt ud :) <3

    Knus Mia! - miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak Mia!

      Der er faktisk ikke så meget mere at se - mit værelse er ikke så stort. Men du mener måske, at der skulle have været flere detaljebilleder? :)

      xoxo
      PRESMA

      Slet
    2. Ja præcis, og så måske at se det lidt i helheden. :)

      Slet
    3. Hm... Jeg skal da prøve! Så kan det VIP-billede på Facebook-sitet :p

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3