31. jul. 2013

Shoes of today

Sneakers fra Burberry, str. 31
Fotograf: Undertegnet

Brrrwww! Det er godt nok koldt udenfor, hvad? Det er i hvert fald første gang i mange måneder, at jeg både har behøvet sko og strømper for at kunne være ude. Men nu hvor det er tilfældet, hvorfor så ikke holde sig varm med lidt stil? Det er alt for længe siden, at mine Burberry-basser har været brugt, så nu syntes jeg, at de fortjente en offentlig kærlighedserklæring herinde på bloggen: 

Jeg købte dem for fire år siden på en dansk hjemmeside med mærketøj til børn (jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad den hed!) Men jeg tror desværre, at den tilsidst drejede nøglen om. Udvalget blev i hvert fald mindre og mindre med tiden... Anyway, så købte jeg de her sko sammen med et Burberry halstørklæde i lyserøde tern og jeg kan huske, at jeg var meget stolt, da jeg endelig modtog pakken. Det var nemlig mit første mærkekøb.

Man kan så diskutere om hvorvidt 750 kr er for mange penge for et par børnesko. Men jeg har personligt den holdning, at når man kan købe sko i 8. klasse og stadig bruge dem op gennem gymnasietiden, uden at de hverken er slidte eller umoderne - så er det sgu ikke det dårligste køb, som man kan prale af.  Samtidig så skal man huske på, at de kan bruges til mange forskellige outfits - både til et "casual" festoutfit og så til hverdag. (Man kan også, hvis man er en mega blærerøv dyrke sport i dem!) Så ja, jeg køber gerne dyre sko, hvis det altså er i en ordentlig kvalitet. Og det er de her helt sikkert!

Jeg er i hvert fald rigtig glad for dem og jeg må indrømme, at (og ja, nu bliver jeg garanteret bandlyst i rigtig mange folks øjne for at sige det her, men!) jeg glæder mig til at det bliver koldere i vejret, så jeg kan gå med dem HVER dag!

Jeg håber, at I har det lækkert!








2 kommentarer:

  1. Hvis du er til Burberry, vil jeg bare lige sige, at www.prinsesserogpirater.dk vist har noget
    OG hvis du nogensinde kommer ud mod Husum (Ved ikke lige hvor du er fra), så har Marie D'issy på Brønshøj Torv også en masse i børnestr. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig Sofie!

      Ej tusind, tusind tak for tippet! Jeg vil da lige gå ind og snage lidt ved lejlighed! (;

      Fortsat god læselyst på bloggen!
      Du ønskes en dejlig dag.

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3