2. okt. 2013

Snyd med fuslingerne

Sko fra www.newlook.com, str. 33
- Fotograf: HJ

Lige inden jeg gik på den lille bloggerferie, skrev jeg, at jeg havde bestilt en masse ting fra hjemmesiden New Look - heriblandt disse lækre, blå wedges. 

Som I kan se, så har jeg måtte sætte nogle leopardplettede indlæg i og det er simpelthen fordi de er for store. Og selvom de indlæg er mega grimme, så må man indgå et kompromis hvis man ligesom mig gerne vil have nogle højhælede voksensko. Derfor er jeg begyndt at snyde lidt her og der... Blandt andet ved at gå med indlæg og købe for store sko.

Så dét skal være dagens PRESMA-råd til alle jer dejlige tøser i miniformat: hvis jeres drømmesko er en lukket sko, så kan man sagtens gå et par numre op og derved snyde lidt. Men det skal være en lukket sko, for det ser sgu ret så åndssvagt ud, når man pludseligt mangler sine tæer i sine nye, klovnesandaler...

De her sko er pt. blevet mine nye ynglingssko, simpelthen fordi jeg ser så pisse lækker ud, når jeg har dem på. Hvad synes I om dem? Og hvad er jeres ynglingssko for tiden? Smid en kommentar! 

See you <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3