27. jan. 2014

Er grå det nye sort?

Bukser fra Name it str. 128, rullekravesweater fra H&M str. 134/140
Fotograf: JK

Forleden dag hørte jeg i forbifarten på Go' Morgen Danmark, at gråt i gråt-looks bare er toppen af poppen lige in this very moment. Jeg var ellers morgenstresset som sædvanligt; havde tandpastarester i mundvigen og sikkert et karakteristisk, vildt udtryk i øjnene - alligevel kunne jeg ikke lade være med at stoppe op. For det dér var ligegodt den nyhed, som jeg havde ventet på i mange, mange år! Mission "Elefant" har langt om længe erstattet mission "Nattensdronning" - win!

Og jovist, sort er da godt: det er klassisk, det slanker og jeg ligner automatisk en sofistikeret snob, når jeg er klædt i sort. Men jeg kan samtidig ikke lade være med at frygte, om jeg egentlig ikke bare mest af alt ligner en lille, pissed emo kind of girl? Derfor bliver jeg nødt til at pege på den grå farve, som min nye elsker. Jeg kender ikke til den præcise kilde til min fascination af blandingsproduktet af de to "ikke-farver", men som lyshåret og blåøjet har jeg bare måtte sande, at sådan et look spiller max. Færdig.

I dag har jeg taget mine nye "Babita"-bukser på og så en lang, varm, rullekravesweater på - primært fordi jeg ville vise den bitch til Moder Jord, at jeg da var kampklar til hendes såkaldte snestorm! Og at jeg i øvrigt så ret godt ud i kampens hede - HA HA!

Hvad med jer? Sneede I helt inde eller hvad? Og vigtigst af alt: havde I gråt på samtidig med??? 
- Lots of love!

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg synes du ser godt ud i gråt. Det er jo ikke så hårdt imod lys hud og lyst hår som sort. Men jeg synes også man skal klæde sig i det tøj man har det bedst i uanset hvad andre synes. Sort er jo bare en sikker vinder, det kender jeg virkelig godt. Søger gråt tøj og kom derfor ind på din side. Forresten skal du ikke være ked af at være en frossenpind. Jeg sveder selv året rundt og kan ikke engang have en pæn sweater på om vinteren uden at komme til at koge. Så alle mine lækre sweatere samler støv i skabet. Sådan er vi så forskellige. Det er lidt sjovt. Hav det godt. Mvh, Rina

    SvarSlet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3