29. jan. 2014

Fucking trivielt!

Vest fra Noa Noa str. 10 år, langærmet fra H&M str. 8-10 år, bukser fra Benetton str. 140 cm (buksebenene er lagt op), støvler fra Mark's and Spencer i London str. 31, taske fra Aldo, ring fra Pilgrim.
Fotograf: JK


Jeg står op, jeg gør mig klar, jeg går i skole i to-fire timer, jeg går hjem: laver lektier, spiser og går i seng. Dét er min dag. Kedeligt? Ja. Påvirker det mit humør? Hell yeah! 

Ja, jeg ved godt at lige har talt højt og flot om, hvor glad jeg er for, at have skiftet stil fra sort til gråt. Men her er jeg tilbage - nattens og depri'ens dronning. All in black. "Blackster" ligefrem? Arg, bob bob. Nok er jeg blogger, bor i Næstvedområdet og går med Chanelneglelak meeen! Der må være grænser! 

Når det er sagt, så følte jeg mig faktisk aldeles tilpas i det her sorte outfit. Jeg fryser kon-fucking-stant, så selvfølgelig skulle jeg da iklædes får. Og uld er et gudemateriale, når man som jeg kan fryse i en ovn. Så jeg var bare pæn, forholdsvis afslappet og dejlig varm. Win!

Men ja, indrømmet. I har set ALT hvad jeg har på og derfor føler jeg mig vildt triviel - præcis ligesom min hverdag. Feeedt... 


Ja okay, nu har I også set en dyster PRESMA - måske er det i virkeligheden meget sundt? Ikke desto mindre sender jeg en masse love til alle jer! 

Rigtig god (og triviel) onsdag til jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3