9. jan. 2014

Sort glitter med røde læber

Sweater fra Gina Tricot str. small, nederdel fra H&M str. 158-/164 (12-14 år), nylonstrømper str. 110 - kan købes i Kvickly eller Bilka, hårbøjle fra London. 
Fotograf: JK

Jeg har endnu ikke opgivet tanken om, at få gjort hårbøjlen populær igen og derfor går jeg da stadig til tider med en - som for eksempel i dag. Netop fordi denne er så "spraglet" med hensyn til pynt og glitter, så har jeg ikke behøvet de helt store smykker til. Ja okay, nylonstrømperne har også glitter i, men det tæller da ikke... Gør det? 

Sweateren er jo fra januarudsalget og det er første gang i dag, at jeg har haft den på. Den er lige det længste i ærmerne, men den er super cozy og lækker at have på! Og så er den sort - sort kan vi godt lide, for det passer til alt! 

Nederdelen har jeg ikke haft på siden i sommers (I har set den i dette indlæg) og grundet dens tynde bomuldsstof, havde jeg ikke lige regnet med, at jeg kunne have den på om vinteren. Men altså, med hensyn til tøj så vil jeg vove den påstand, at PRESMA kan alt - hvis blot hun gider gøre en indsats for det. Og jo, jeg frøs da ganske vist, men jeg var stanglækker og så er den potte ude - blå ben eller ej...

Makeuppen var forholdsvis enkel med katteøjne og røde læber - jeg var i godt humør i morges og fik sådan lyst til at lave Hollywood-mund. Og så passer rød jo også supergodt til sort - win/win! 

I må have en dejlig, cozy vinteraften!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3