22. jan. 2013

Biograftur med skæl

Clutch med fake slangeskind fra You-Who (Næstved storcenter) 
- Fotograf: HJ 

Det har været en fan-hyg-tas-som dag i dag! Brynene er (langt om længe) blevet trimmet, så mit ansigt er igen prænsentabelt, jeg har haft en dejlig kort skoledag og så har jeg været i biffen og på kinesisk restaurant med en fan-hyg-tas-som kvinde! Vi så Jagten af Thomas Vinterberg (som helt klart kan anbefales!), og nøj hvor var den god, men sørgelig! 

Af outfit havde jeg min nye, råhvide strikkjole på sammen med det nye, brune læderbælte (som jeg har vist jer i dette indlæg). Denne gang har jeg så gjort det mere "pænt" ved at toppe sættet med denne fantastiske nye clutch (også et scoop fra Januarudsalget!) 

Er den ikke lækker? Den er silke blød og så kan der være så meget lort i den (fabulous!)

Hvad med jer? Har I haft en fan-hyg-tas-som dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3