14. jan. 2013

Dagens outfit; jordfaverne



Basic hvid bluse fra H&M's børneafdeling (str. 134-140), Vest fra Day Birger et Mikkelsen (str. 38), grønne "ridebukser" fra H&M's børneafdeling (str. 122), sko fra H&M's børneafdeling (str. 31), øreringe og halskæde fra ?
- Fotograf: JK

Laaang dag. Og jeg er ekstremt træt - og sulten. Mit desperate forsøg på en mandagskur startede godt med en banan og et hjemmelavet, vegetarisk pizzastykke, men nu hvor man er hjemme, lurer de virkelige farer; chokoladen heriblandt. Hvis jeg stopper med at blogge, så er det simpelthen fordi jeg er blevet for fed til mit tøj og så må I skyde skylden på den...

Men pt. kan mine lår gudskelov stadig klemmes ned i mine grønne H&M-bukser med "ridebukse"-look. (Noget som var ekstremt populært blandt børnemoden for knap to år siden. Hvorfor? Fisk... Heste må være ekstremt sexede dyr??) 

Jeg har efterårsfarverne på i dag, fordi jeg synes det er pænere end alt det sorte og grå vinter-helvede, som man hurtigt kan komme til at gå med (lidt for meget) her i de kolde måneder... (mig selv inklusivt!) Så i et forsøg på at varme lidt op med farverne (og måske på kropstemperaturen? Dét ville i hvert fald ikke skade...), tager jeg udgangspunkt i skovfarverne - med et strejf af guld)

Jeg har igen haft mine lange fingre forbi mutters smykke-gemmer og fundet det her fede sæt, som virkelig agerer final touch til mit sæt. Hvad det er for et mærke vides ikke. Har spurgt... Men det er tungt og af lækker kvalitet. (Som om de to ting hører sammen... I så fald ville I nok lige høre nogle flere komplimenter om mine lår!)

Min Day Birger et Mikkelsen-vest er endnu et loppefund og jeg ELSKER den. Kunne godt forene mig med vest/nederdel-karriere-looket til evig tid. Synes at kvinder med "mandetøj" (dog med et feminint touch) er virkelig sexede og er et look, som jeg selv kan lide at gå i. 

Skoene er endnu en H&M-ting. (Ja, jeg er virkelig glad for H&M...) Jeg købte dem i efteråret og jeg synes de er så søde med de små sløjfer på siden og guldforet indeni. De har bare udvidet sig (sikkert på grund af fodsved, hvem ved?), så de er en kende for løse... Men pyt, me like, me want, me have!

Ciao I lækre tøser! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3