11. jan. 2013

For 9 år siden...

Kjole fra ? (Min mor købte den i en børnetøjsforretning for latterligt mange år siden...)
- Fotograf: HJ

.... Så jeg sådan ud. Det er taget nytårsaften 2003 (før tolv) - jeg er altså 8 år gammel... Jeg fandt billedet i dag ved et tilfælde, og kom i tanke om, at dén kjole var min YNGLINGS på daværende tidspunkt. Jeg kan huske, at jeg tog den på til enhver given lejlighed... 

Synes lige at bloggen skulle se den - man er vel født fashionista? 

Og med hensyn til billedet, så nej, jeg stikker IKKE den der karameltingest op i næsen - det har blot været et forsøg på at posere. (Man kan så diskutere, om det har været vellykket eller ej... Men den lugtede godt...)

Hvad er jeres ynglingsitem i klædeskabet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3