12. jan. 2013

Et stk. PRESMA...

Vintage jakke i fake læder fra genbrugsforretning (str. 36),  Bluse fra Saint Tropez (str. small), Leggins med jeanslook fra H&M (str. 110), Sko fra Royal Mini (str. 34)
- Fotograf: HJ

...Nu med tøj på! Jeg er endelig hoppet ud af pyjamas-helvedet og gået tilbage til min illusion om at være den første miniput-model (med store lår og et stort hoved...). Og jeg nyder det! Selvom jeg stadig har det ret så råddent, så har jeg alligevel (langt om længe) gjort noget ud af mig selv. Man kan så diskutere frem og tilbage i mange år om, det er en anerkendt kur blandt lægeverdenen, at gøre noget ud af sig selv. Jeg mener det i hvert fald...

Jeg ved, at når man står foran spejlet efter eller midt under en lang sygdomsperiode og tænker:"Jesus, dét her fjæs bliver aldrig til noget menneskeligt igen!",så kan det være pænt svært at tage sig sammen, til at smøre noget ud i ansigtet og iføre sig nogle stiletter. Men lad PRESMA give jer et godt råd - eller, komme med en afsløring, om man vil; når PRESMA ser aller bedst ud, så har hun det (som regel) aller værst. Hvad bruger man ellers make-up til? Det er jo det bedste skjold EVER. Så brug nu for søren de ekstra fem minutter det tager, at lægge noget mascara og tage en fin kjole på, selvom I har det mega råddent. For når folk synes, at du er lækker, så vil du også selv automatisk føle dig bedre tilpas. Det er en anerkendt PRESMA-kur!

Og så vil jeg lige komme med en hurtig tak til mine ni ukendte followers, samt de to Google+ folkes, som følger den her syret dværg på hjul. Det er fantastisk, at bloggen allerede følges af hele ni mennesker! (Og endda har haft over 1000 sidevisninger i sin leveperiode) Så mange tak skal I have! Og ja, jeg ved godt, at mine ni stalker er VAND i forhold til alle mulige andre modebloggere, men hvad fanden? Man skal jo starte et sted!

Ciao

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3