4. apr. 2013

Kontortøs i black n' white

Blazer fra H&M's børneafdeling str. 140, top fra Vila str. xsmall, bukser fra Benetton str. 140
- Fotograf: HJ

Her er et bud på hvordan jeg mener, et klassisk look ser ud - moderigtig kontorelev anno 2013! Jeg har altid været vild med "mandetøj til piger"-looket og synes at det er sexet med jakkesæt og stiletter til piger. Så dét skulle da prøves! Dog har stiletterne fået lov til at sove længe i dag, grundet den helt almindelige skoledag... Så på med mine høje støvler i stedet for (se dem her)

På grund af den sorte blazer og de sorte bukser, kan man godt blive lidt... Flad i det. Så for at skabe dybde i looket, har jeg peppet det op med en mønstret top, som kan bryde det lidt - og alligevel passer til blazeren og bukserne. 

Og nu hvor vi taler om bukserne; de skarpe af Jer har nok på nuværende tidspunkt undret jer over, hvordan søren hende dér PRESMA kan passe bukser i str. 140 - og så med hendes små aspargesben. Og det er godt spottet - for trods hendes fede basun-lår, så kan hun ikke passe str. 140 i bukser. Men man kan jo klippe lidt i dem! Så jeg fik (for første gang i mit liv) lagt bukser op - og det kan klart anbefales! Det behøver ikke koste alverden - I er måske beriget med et dejlig talent af et familiemedlem, som kan gøre det gratis? Ellers så prøv og spørg i den lokale genbrugsforretning - de kan ofte lave sådan nogle ting for nogle håndørere. 

Der er ikke så meget andet og sige for denne gang, andet end at kontorlooket klart kan anbefales - da det både passer til en drengepige og en feminin girly-girl. Prøv det! 

I ønskes en fabulous aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3