14. jun. 2013

Bye-bye Summer!

Strik fra Zara (Købt i London), str. 134 cm
Fotograf: Undertegnet

I gårsdagens indlæg beskrev jeg mit fund på den helt store skattekiste i form af en masse sommertøj, som jeg midlertidigt havde glemt, at jeg ejede... Men bedst som jeg elegant og totalt overskudsagtigt (eller noget...) ligger tøj på badeværelset, som jeg skal have på i dag - så forsvinder solen og bliver erstattet af - regn? Hvad sker der!? 

Nu har jeg ageret grill-kylling (dog uden spyd i hoved og røv...) og har ligget og steget udenfor på terrassen i de sidste to uger og så dør sommeren brat! Jamen, jamen, jamen...??? Jeg er depri og vred!

Jeg er vred på Moder Jord som enten må have haft et kæmpe skænderi med sin mand eller have "sine ture"... Uanset hvad, så kan jeg ikke se, at det skal gå ud over mig! Jeg fryser; jeg ligger med en dyne over mig + min vamsede, bedstemor-strik omkring mig. Og udover dét - så overvejer jeg at drikke te til aften - det burde have været en kold cola! 

Jeg tror, at jeg vil tage min frysende røv, plante mig i sofaen og trøstespise... Jeg føler mig som en panda! 

Jeg beklager at dette indlæg handler minimalt om mode i dag - gør mig den tjeneste og find en bille på vejen og bed om godt vejr til i morgen, for familien kommer og jeg VIL have kjole på! 

Skal I noget sjovt i weekenden, tøsinder? 











ORV! Lige et KÆMPE PS: 

Jeg elsker min header over alt på denne jord, men jeg synes ikke rigtigt, at den kommer til sin ret på denne blog som den er nu. Derfor vil jeg meget gerne lave min blog's udseende helt om, så resten kan blive lige så lækker som headeren selv. 

DERFOR EN FORESPØRGELSE!
Sidder der tilfældigvis nogen små, grafiske nørd(inder) derude bag skærmen, som måske ville hjælpe en PRESMA i nød? Og husk: PRESMA'er er en truet og meget sjælden art, så hver god ved en, når I ser en! ;)

- Hasta mañana! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3