17. jul. 2013

Cafébesøg og betænkeligheder...

Skjorte fra H&M str. 34 (xsmall), top fra H&M str. 134/140 (8-10 år), bukser fra Benetton str. 140 (buksebenene er lagt op), øreringe fra Hultquist.
Fotograf: JK

Hej alle I lækre peeps!

Har I haft en dejlig dag? Dét har jeg i hvert fald! Jeg har været på Café Mocc@ i Præstø - en af mine personlige favoritcaféer
og bare hygget i dejligt selskab.

Af tøj ville jeg prøve at skabe et roligt og ikke mindst sommerligt look med varme, lyse farver og en mørk make-up - fordi jeg har hørt at folk med mørke øjne ser mere velbalanceret ud som mennesker. 

Eller... Nej. Overhovedet ikke. Jeg har faktisk ingen særlig moderigtig grund til, hvorfor jeg lige ser ud, som jeg gør i dag. Jeg ved bare, at det skulle være et sæt, hvor min nye Chanelneglelak ville passe til, samt at jeg kunne bruge min mors nye fjerøreringe fra Hultquist (en gave fra mig - en gave med bagtanker. Jaja, helt åndssvag er man jo ikke, vel?)

Jeg er som sagt kommet hjem fra en helt igennem hyggelig tur fra Café Mocc@; mæt, træt og bare helt igennem glad og tilfreds. Og dog... Jeg er lidt betænkelig ved tanken om, hvad der skal ske i morgen. Jeg skal rydde op og sortere i mit tøj. Yiacks! Jeg vil prøve at begive mig ud i den største bloggerkliché og bevæge mig hen imod "Den perfekte garderobe". Dét bliver sgu svært. Forhåbentligt finder jeg noget tøj, som kan finde nogle nye, glade ejere og ikke bare nogle gamle klude, som er lige til skraldespanden! Hvis ikke at de er dét, så vil jeg sælge tøjet igennem PRESMA, så hold øjne og ører åbne! 

I ønskes en fortsat hyggelig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3