18. jul. 2013

Storsortering i bloggerhulen!

Fotograf: JK

*SUK!* En lang dag fyldt med oprydning, sortering, genbrug og udsmidning er endelig ved at gå på hæld. Mit klædeskab nærmer sig et menneskeligt udseende og skraldeposerne er efterhånden større end undertegnet - jeg er både flov over, at det skulle tage mig ca. fem år at tage mig sammen til at rydde op, men samtidig stolt over at det endelig, i juli 2013, ser ud til at lykkedes!
 
Selvom klædeskabet nu er brugbart, så er der stadig meget, meget lang vej endnu: der er papirer og notater som skal sorteres, sættes i mapper og eventuelt smides ud. Der er et skrivebord som skal tømmes fuldstændigt og flyttes ud. Der er en kommode som stadig mangler en grundig gennemgang, samt alt mit tøj - og jeg mener alt (lige ned til den mindste sok!) skal prøves, vurderes og så skal det jeg ikke kan bruge smides væk. 
 
Jeg har allerede sorteres noget af mit tøj og jeg kan forhåbentlig glæde jer ved at sige, at der allerede nu viser sig at være en masse tøj som vil blive sat til salg her en af dagene - både på bloggen, men også på Trendsales. Men I skal nok blive informeret nærmere, når det bliver lidt mere aktuelt. Bliv evt. medlem af bloggens Facebookside, for at få tøjnyhederne før alle de andre!

Nå... Jeg tror, at jeg vil gå ind i løvens hule endnu engang og få gjort et sidste indhug i værelsesrodet inden solnedgang! *IIIIIBBB!* Wish me luck!

I ønskes en rigtig dejlig aften!













PS: Gode nyheder! Min buksedragt fra Ellos er kommet - weeee! Den må jeg vise jer i morgen. Bye<3

6 kommentarer:

  1. ser da ganske fornuftigt ud! held og lykke med projektet søde! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo mange tak skal du have! :)

      xoxo
      PRESMA

      Slet
  2. Dit skab ser meget overskueligt og stilfuldt ud nu (Ved selvfølgelig ikke hvordan det helt præcist så ud før) - Syntes personligt at man får en hel masse overskud når der er orden i sagerne! :-) (Selvom jeg er ret god til at rode alligevel) Super fedt du ville dele det med os, for nu skal jeg da vidst også snart have rodet ud i mit skab :-)

    Kram http://thisissomefreakyshit.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig Maria Helene!

      Tak skal du have - dejligt at du kunne bruge mit indlæg til noget konstruktivt (det var dog ikke ment som en løftet pegefinger - dét beklager jeg! d-; )

      Mit skab før? Ja... Det så faktisk sådan ud, som du kan se på det ene billede - bare OVER DET HELE! Så ja, det er rigtig rart at det er blevet pænt og overskueligt nu! :-D

      Fortsat god læselyst på bloggen!

      xoxo
      PRESMA

      Slet
  3. Årh kender godt når skabet bare skal ordnes og sorteres.. Mit trænger faktisk lige nu :P

    Og sød blog du har forresten! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna-Nathalie!

      Jamen i så fald vil jeg ønske dig held og lykke med sorteringen! ;)
      Og tusind tak skal du have!

      Fortsat god læselyst på bloggen!

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3