28. jul. 2013

"Hotel Frederiksminde" i Miss Sixty

Kjole fra Miss Sixty str. small, cardigan fra Miss Sixty str. xsmall, stiletter købt i London str. UK1 (33)
Fotograf: HJ & AV

Hej med jer!

Først og fremmest en KÆMPE undskyldning herfra, fordi det nu er blevet så sent, før dagens indlæg er kommet på bloggen! Jeg var også forhindret i at blogge i går, men som jeg skrev i forgårs, så skulle jeg jo til stor fødselsdag og kunne derfor ikke komme på PRESMA før i dag. Men her er der lidt billeder fra turen i går:

Min familie og jeg var på Hotel Frederiksminde, som ligger i Præstø. Det er et super lækkert og vildt hyggeligt sted! Det er både hotel og restaurant, som serverer lidt for god mad og vin i lidt for lækre slotsomgivelser (og med lidt for lækre tjenere!)
Jeg var virkelig betaget af stedet og selvom det var lidt dyrt, så vil jeg virkelig gerne spise der igen!

Af tøj prøvede jeg at være lidt sommerlig, men samtidig have noget på som kunne "larme" lidt (I kender mig jo...) Og der var endelig en lejlighed til at tage stiletter på igen! Weee! I kender dem godt - det er de allerførste par sko, som jeg viste jer her på bloggen. Læs eller genlæs indlægget om dem lige her. Tøjet fra Miss Sixty er købt på min rejse til London, så det er efterhånden "gammelt" (jeg var af sted for tre år siden...) Kjolen er rigtig god til en med scoliose ligesom undertegnet, da den er designet "skævt", så både overdelen og skørtet hælder lidt til den ene og den anden side - hvilket udjævner min naturlige skævhed i ryggen - win/win situation lige dér!

Men fik man krøller efter al den anstrengelse og fletninge-grimhed? Åh ja! Back to the 80's here we come! Blev det pænt? Nej. Blev frisuren siddende, da håret endeligt blev tæmmet og billedet til bloggen skulle tages? Heller ikke. Jeg er en keeeende sur! Men når jeg tænker på det her, så stiger mit humør gevaldigt:

I morgen er det mandag og det vil sige, at i overmorgen er det tirsdag (surprise!). Og på tirsdag er det jo dér, hvor jeg trækker vinderen af bloggens 2. give-away. Jeg glæder mig helt vildt! Der er tilmeldt rigtig mange deltagere allerede og det er simpelthen bare så skønt at se! Hvis I ikke har nået at deltage endnu, så kan I sagtens nå det. Tjek linket ud til konkurrencen lige her.

I må sove rigtig dejligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3