15. aug. 2013

Blue Satin

Neglelak fra Chanel, nr. 461 "Blue Satin"
Fotograf: HJ
 
Her er så endnu en ting som jeg købte på min seneste shoppingtur; en ny neglelak fra Chanel. - Endnu en til samlingen, har I vel lyst til at påpege? Men ja, det er rigtig nok at jeg er en storforbruger af de her skønne lakker. Jeg er helt vild med kvaliteten, farverne og også designet på flakonerne. De er enkle, klassiske og bare så fine! Det er derfor efterhånden blevet til en tradition, at jeg køber en ny lak, hver gang jeg er i Næstved Storcenters Matas - hvilket jeg er ret tit! Så det løber efterhånden op...

Men jeg er ligeglad. Den her "Blue Satin" har jeg savlet over rigtig længe, men jeg har haft mine betænkeligheder ved at købe en glimmerlak og skulle derfor lige overveje det en ekstra gang. Jeg går ikke så meget til fest, men til gengæld bruger neglelak hver eneste dag. Så det skal helst være en farve, som man også kan gå i skole med og derfor var jeg bekymret for, om den overhovedet var "skoleegnet". Men nu blev jeg træt af at stirre på flakonen i Matas' stander, så jeg endte med at købe den! Og den er bare SÅ flot! Den er mørkere, når den kommer på - faktisk mere sort end blå. Så det blå er lidt en "hemmelighed", hvilket kan give en meget god... Ja, hvad kalder man det? "Overraskende" effekt. Den er i hvert fald superflot!

I morgen får jeg besøg af nogle dejlige piger og vi skal bare råhygge. Det er længe siden at vi har sidst har set hinanden, så jeg glæder mig helt vildt til at se dem igen!

Hvad har I selv af weekendplaner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3