19. aug. 2013

FINALLY!

Kjole bestilt fra www.newlook.com, str. 32 (petit)
Fotograf: HJ

Så er jeg tilbage på bloggen! Tusindmillionermilliarder gange undskyld på grund af den laaange tavshed! Men jeg har simpelthen haft så tralvt med selskaber og skolestart...

Anyway: nu er min ferie slut (snøft!) og jeg er startet i 3.g. Dét er en smule angstprovokerende. Men heldigvis, så så jeg pisse-herre-godt ud på min første skole dag. Og hvad havde jeg så på? Jamen jeg havde da min nye kjole på fra New look.com, som jeg har skrevet om før på bloggen.

Kjolen er mit første "petit"-tøj - det vil sige, at det er en størrelse 32 og derfor er den lillebitte og passer perfekt til mig. Det er en skidegod kombination af voksent tøj - i børnestørrelse. Så hvis I kan, så gå efter "petit"-størrelserne!
 

Jeg håber, at I har haft en god mandag

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3