2. aug. 2013

De der kælenavne...

Det er tid til spørgsmål to og i følge mit spørgeskema, så skal jeg flashe mine kælenavne for jer. Hm... For at være ærlig, så har jeg ikke så mange længere. Da jeg var lille, var voksne familiemedlemmer gode til at voldtage mig verbalt med kælenavne og navne såsom "Mus", "Mussepige", "Mulle" og "Fimpe" har strejfet mig gennem tiden. Nu er mine forældre (og de andre familiemedlemmer)'s kælenavne til mig begyndt at stilne lidt af - måske accepterer de langt om længe, at ordet "Mussepige" bare ikke falder i skidegod jord på et gymnasium... 

Mine venner derimod har aldrig rigtig givet mig kælenavne. Eller jo, men "søde" og "smukke" tæller vel ikke rigtigt som et, når nu næsten alle teenagere overdynger hinanden med sådanne udtryk. Men jeg bliver faktisk nogen gange kaldt for "Rulle Marie" som en reference til min kørestol - jep, det er ikke kun undertegnet, som besidder manglende kreativitet! Og så er jeg også blevet kaldt for "Frøken" et par enkelte gange... Om det er en hentydning til, at jeg nogen gange er lidt fin på den, ved jeg faktisk ikke. Jeg ved bare, at jeg tit og ofte bliver multi-provokeret, når jeg hører dét udtryk!

Men som jeg sagde i min konfirmationstale med meget bævende stemme: "Mine kælenavne fra jer er blevet min identitet - så tak for dét!" Så selvom det er pinligt, så skal jeg måske bare stå ved det skide "Musse/Frøken"-halløj og så rejse hovedet stolt, når jeg hører det - for let's face it; det er jo bare mig!

Glæd jer til senere, for jeg har modtaget en VOLDFED pakke og jeg glæder mig mega meget til at vise jer indholdet!!!

I ønskes en dejlig dag.

PS: Jeg beklager, at der intet billede er. Der skal nok komme et, lige så snart der er et geni blandt jer, som kan fortælle mig hvordan en "Frøken-Musse-Rullemarie" ser ud. I ved, så jeg kan tage et billede af den...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3