3. aug. 2013

Stjernerne...

I følge horoskoper, så karakteriserer visse stjerner dig som person. Om jeg tror på det, ved jeg ikke. Det lyder meget hokuspokus-agtigt i mine ører, men samtidig så kan jeg ikke lade være med at undre mig, når jeg finder "sammentræf" mellem beskrivelsen af mit stjernetegn og så min personlighed.

Jeg er født. d. 13. februar og er derfor født i vandmanden/vandbærerens tegn. Nu er jeg ikke den nørdede type som konstant læser mit horoskop, men jeg har lige været inde og researche lidt til dette indlæg og fandt faktisk nogle ret interessante oplysninger:

I følge denne hjemmeside så er vandmænd: "... levende, opfindsomme og originale. Alt passer til Vandmanden, og det at være særpræget bekymrer ikke dette tegn; faktisk er Vandmanden altid ude af trit med resten af verden og nyder alt der er anderledes. Vandmanden er også et af stjernetegnenes lykkeligste excentrikere." - Lige præcis dét passer måske meget godt, eller hvad mener I? Der står også, at vandmænd er loyale og trofaste. Det er jeg.

Til gengæld står der, at folk som er vandmænd også kan have en personlighed som er "kaotisk og uforudsigelig, stædig og oprørsk, forskruet og trodsig." Personligt synes jeg ikke, at jeg er langt ude og skide hvad personligheden angår, men jeg kan da godt se dét der med at være både stædig og oprørsk. Forskruet ligefrem? Narh... Vel???

Men i det store hele så nej, så tror jeg ikke på damebladenes månedlige horoskoper - de er for upersonlige og kan perspektivers på alle folk i verden, i følge mig. Men hver sin lyst og hobby - hvis man gerne vil betale for at få lagt sit horoskop, så skal man da være velkommen!

Hvad med jer? Hvilke stjernetegn er I selv? Og passer beskrivelserne så til jer? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3