28. sep. 2013

Back on track - nu som nørd

Strik fra Vila str. xsmall, halskæde fra H&M
- Fotograf: Undertegnet.

Hej med jer skønlinger!

Så er jeg tilbage. Jeg beklager virkelig, at jeg er en så elendig blogger - men der har været en masse ting på det personlige repertoire, som krævede al min opmærksomhed. Men nu er jeg her og jeg vil så småt skyde PRESMA's blog i gang igen. 

Der er sket en masse ting: jeg er startet i 3.g - det er hårdt, jeg har lavet mit første video-blogindlæg (se det på bloggens Facebookside) og.... Ja, så har jeg fået briller. Wuhu... 

Jeg beklager mit grimme billede - jeg har siddet over et engelsk essay hele dagen og har derfor ikke haft tid til at lege den helt store fotomodel. Derfor får I et af de billeder fra mit webcame, som jeg lige fik taget i en af mine mange skrivepauser. Og i morgen ved jeg heller ikke, om der bliver et fedt billede, idet der er dømt Homeland-maraton med de gamle. Men der skal nok komme et indlæg om et eller andet. Skriv eventuelt til mig og kom med nogle idéer til et indlæg, som ikke nødvendigvis kræver et billede. 

Af tøj havde jeg bare en cozy oversize strik på og så lidt bling i form af en maxihalskæde - det er vel lørdag? 

Det er simpelthen så dejligt at være tilbage og jeg har savnet jer og bloggen SÅ meget! 
- Beklager det lille, nederen indlæg - vi skal jo lige igang, ikke sandt? 

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3