8. aug. 2013

Fordi jeg ikke kan få nok...

Skjorte fra "Milla" købt i Bilka, str. xsmall, perler fra H&M, nederdel fra Vero Moda str. small, sko fra Tøj & sko str. 31, hårelastik fra Gant.
Fotograf: HJ

Det er efterhånden uendeligt lang tid siden, at jeg har lavet et outfit-indlæg på bloggen og nu hvor I har været så dygtige og holdt mine challenge-indlæg ud i så lang tid, så fortjener I sgu noget nyt på tapetet! Så her er mit outfit fra i går:

I ved jo efterhånden ret godt, at kontorlooks bare fungerer i min verden. Jeg er simpelthen en sucker for that shit! Så her er jeg igen, igen, igen, igen med endnu en version af det dersens konservative-halløj med en nederdel og en pæn overdel. Denne gang bare en ganske almindelig, hvid skjorte. Og så har jeg toppet dem med klassiske perler (dog har jeg gjort det på en ret utraditionel måde, ved at gå med nogle oversize, provokerende perler!)

Skoene er multimønstret og står derfor i ret god konstrast til det lidt stive look. De bløder sættet lidt op, synes jeg. Jeg overvejede faktisk at tage stiletter på, men nu hvor jeg bare skulle i Bilka og have nogle dagligdagsting, så... Arg, så blev det alligevel lidt for underligt måske?

Og så var jeg bare ekstra glad i går, fordi det var første gang i evigheder, at jeg havde smokey eyes-makeup på! (Og ja ja, det er en vintermake-up, som kun er til fest og bla, bla, bla!) I don't care - jeg elsker det her gejl og jeg vil have dem til min egen begravelse, har jeg lige bestemt mig for (OGSÅ selvom jeg dør på årets varmeste sommerdag, haha!)

I aften skal jeg i teatret og se Aladdin og jeg glæder mig helt vildt! Jeg håber virkelig, at jeg når at få taget nogle billeder, for jeg har planlagt et superflot outfit, som jeg glæder mig til at hoppe i! Og jeg vil så gerne dele det med jer - hihi!

I ønskes en rigtig dejlig dag (selvom det er møgvejr hos mig!)
Vi ses på den anden side af et (forhåbentligt) fantastisk teaterstykke!

7 kommentarer:

  1. 'Kontorlooket' som jeg mindes du engang kaldte det, kan sagten funke med en blå nederdel, hvis man bliver træt af sort-hvid looket ;)
    Og det siger jeg med personlig erfaring!

    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig Charlotte!
      Tusind tak for tippet! Desværre ved jeg bare ikke, hvor jeg skal finde en lille, blå nederdel henne?
      Har du nogle idéer til butikker? :)

      Fortsat god læselyst på bloggen!

      xoxo
      PRESMA

      Slet
    2. I H&M har de tit mange 'rørformede'nederdele i alle farver og størrelser!

      Slet
  2. De stænger der! I'm in love!

    Knus Cho

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi Cho!
      Tusind tak :D

      Fortsat god læselyst på bloggen!

      xoxo
      PRESMA

      Slet
  3. http://www.newlook.com/shop/teens/skirts/teens-navy-stretch-fit-skirt-_276964141 - Her kunne eventuelt være et bud :)
    Newlook har iøvrigt sommetider mange fine ting til tweens, til gode priser :) Og hvor er du fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, tusind tak skal du have Sofie!
      Jeg vil straks tjekke det ud :D

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3