10. aug. 2013

My man

I don't own this picture, but I borrowed it from this site
If the owner want it deleted, write to me and I'll do it.

Jeg har haft mange, mange crush gennem tiden. Lige fra den søde pædagog, til børnehavekammeraten, til modebøssen. Som oftest ryger de gennem systemet i løbet af et par måneder, men ham her har holdt ved siden han stjal mit 8-årige hjerte i biografen, hvor jeg så ham i "Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl". Jeg taler selfølgelig om Johnny Depp himself. A'men hvad er der ikke at elske??

Han er ligesom Chanel, han går simpelthen aldrig af mode hos tøsebørnene og det er mere end forståeligt! Jeg er personligt helt vild med hans briller og hans hipsterskæg. Det er så karakteristisk og simpelthen møglækkert! Han har også en ret sød hippiestil, som får ham til at se indianer dude-agtig ud på den fede og loose måde. Mer' af det tak! - Og så har han udtalt, at de bedste gaver er hjemmelavet fordi de har sjæl - awwww! 

Jeg har efterhånden rigtig mange film med ham og I kan måske huske dette nylige indlæg, hvor jeg var inde og se "The Lone Ranger"? Indian "Toto" med bar mavse? Jo... Hvorfor ikke? Ellers har jeg set: 
  • "The Lone Ranger"
  •  "Dark Shadows" 
  • Alle "Pirates of the Caribbean"-filmene (Jeg er personligt ikke vild med 5'eren eller rygterne om en 6'er. Det er bare ikke det samme uden Keira Knightley eller Orlando Bloom - som PS i øvrigt heller ikke er for grim!)
  • "The Tourist" 
  • "Alice in Wonderland"
  • "Sweeney Todd: The Demon Barber on Fleet Street"
  • "Charlie and the Chocolate Factory"
  • "Finding Neverland"
  • "From Hell"
  • "Chocolat"
  • "The Ninth Gate"
  • "What's Eating Gilbert Grape?"
  • "Edward Scissorhands"  
Personligt er jeg helt vild med alle Tim Burton's film, fordi han stort set altid både har Depp og Helena Bonham Carter med i hovedrollerne - så mega win for mig at de har en gudfædre- og mor-trekant kørende! Men de to absolut bedste Depp-film er dog klassiskerne "Edward Scissorhands" og "Chocolat". De har begge to en fantastisk sød historie om at være anderledes i et ret up-tight samfund og begge roller er enormt velspillede (siger jeg som har minus forstand på skuespil i sådan almindelighed!) 

Men min pointe er, at John Christopher Depp the 2. er og vil altid være "my man"!
Og hvad er så jeres ynglingskendishottie? 

2 kommentarer:

  1. Årh, Mr. Depp er og bliver også bare min yndlings! Han går aldrig af mode <3

    Men jeg kan slet ikke forstå du ikke har set Secret Window! Den er virkelig, virkelig god :D

    http://emsitediary.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh Emma!
      En ny, Depp-film - hvor fantastisk! Den må jeg se i morgen, nu hvor jeg har masser af tid! Tusind tak for anbefalingen! :D
      Fortsat god læselyst på bloggen.

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3